CZ | EN | DE |
Pohřební ústav AURIGA spol. s r.o. - idatabaze.cz Pohřební služby, pohřebnictví a krematoria - idatabaze.cz

Důležité informace pro zařízení pohřbu

- OBJEDNÁNÍ POHŘBŮ A PŘEVOZŮ ZESNULÝCH

- INFORMACE NEPŘETRŽITĚ na tel.:

800 183 254
+420 602 434 633
+420 724 257 899
+420 416 734 674
+420 416 732 582

fax:

+420 246 013 924

e-mail:

info@pohrebni-auriga.cz

internet:

www.pohrebni-auriga.cz

DOKLADY POTŘEBNÉ PRO ZAŘÍZENÍ POHŘBU ZESNULÉHO:

  • rodný a oddací list
  • občanský průkaz (cestovní pas) zesnulého
  • občanský průkaz objednavatele

Oblečení pro zesnulého se předává pohřebnímu ústavu, který zajistí jeho oblečení a uložení do rakve.
Na přání lze zesnulého obléci do rubáše.

Informace pro pozůstalé

Úmrtní list

Vystavuje matrika příslušná k místu úmrtí.
Objednavatel pohřbu jej obdrží doporučeně poštou.

Úřední urna

Bude vydána po předložení výzvy k vydání urny.
Pokud nebude vyzvednuta do 1 roku, bude uložena do společného pohřebiště za poplatek 500,00 Kč bez možnosti vyzvednutí.

Vdovský, vdovecký

Potřebné doklady – OP žadatele, oddací list, úmrtní list, a sirotčí důchod rodný list dítěte,
potvrzení o studiu ( u starších 15 let ).
Žádá se u Okresní správy sociálního zabezpečení Litoměřice, Seifertova ul., tel.č. 416 719 111

Zákonné volno

Objednavatel manžel, manželka, rodič nezletilého dítěte - 2 dny + 1 den na obřad, volno je placené.
Objednavatel syn, dcera, vnoučata, bratr, sestra, švagr, švagrová, zeť, snacha, tchán, tchýně,
osoba ve společné domácnosti - 1 den + 1 den na obřad, volno je placené.

Na obřad

Neteře, synovci, strýc, teta, bratranec, sestřenice - 1 den na obřad – omluvený.

Pozůstalost

Objednavatel pohřbu bude vyzván notářem k projednání dědictví doporučeným dopisem podle
bydliště zemřelého přibližně po 2 měsících.
Matriční úřad pozastavuje automaticky vyplácení důchodu.

Informační povinnost o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů

Ve smyslu a podle ustanovení § 14 a § 20d až § 20za zák. č. 364/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění předpisů pozdějších, s odkazem na občanský  zákoník č. 89/2012 Sb. se poskytuje spotřebiteli (klientu) tato

INFORMACE o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů:

(1) Prodávající informuje spotřebitele jasným, srozumitelným a snadno dostupným způsobem o subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, který je pro daný typ nabízeného, prodávaného, poskytovaného nebo zprostředkovaného výrobku nebo služby věcně příslušný. Informace musí zahrnovat též internetovou adresu tohoto subjektu, kterým je Česká obchodní inspekce – www.coi.cz. Jestliže prodávající provozuje internetové stránky, uvádějí se tyto informace i na těchto internetových stránkách.

(2) V případě sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím, který se nepodařilo mezi stranami urovnat přímo, poskytne prodávající spotřebiteli informace uvedené v odstavci 1 v listinné podobě nebo na jiném trvalém nosiči dat.“

§ 25  Informační povinnost poplatníka


(1) Poplatník je povinen mít na místě, kde se běžně uskutečňují evidované tržby, umístěno informační oznámení, které je dostatečně viditelné a čitelné, pokud to nevylučuje povaha věci. Informační oznámení je poplatník povinen umístit na internetové stránky, na kterých jsou nabízeny zboží nebo služby.

(2) Obsahem informačního oznámení je

a) text ve znění "Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.", eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu, nebo

b) text ve znění "Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Příjemce tržby eviduje tržby ve zjednodušeném režimu, tzn. je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně nejpozději do 5 dnů.", eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby ve zjednodušeném režimu.